Wysyłka

 Wysyłka

1. Towar jest wysyłany z Wielkiej Brytani, z chwilą dotarcia  do Polski  dostarczany jest  za pomocą firmy kurierskiej albo za pośrednictwem operatora pocztowego według wyboru Klienta na adres wskazany w Formularzu, o ile Strony nie ustalą inaczej. Paczka wysyłana za pośrednictwem operatora pocztowego powinna zostać dostarczona w ciągu 3-5 dni roboczych od dnia wysyłki Towaru, natomiast za pośrednictwem firmy kurierskiej - w ciągu 2 dni roboczych od dnia wysyłki Towaru.

2. Koszty dostawy:

1) Poczta Polska Pocztex Kurier 48 Odbiór w Punkcie:

a) przedpłata - Koszt przesyłki ponoszony przez klienta: od 11,50 zł do 22.50 zł (waga od 0,01 kg do 10 kg),

b) pobranie - Koszt przesyłki ponoszony przez klienta: od 13,50 zł do 23.50 zł - (waga od 0,01 kg do 10 kg),

 

2) Poczta Polska Pocztex Kurier 48 z dostawą do klienta:

a) przedpłata -  Koszt przesyłki ponoszony przez klienta: od 12,50 zł do 23.50 zł - (waga od 0,01 kg do 10 kg),

b) pobranie - Koszt przesyłki ponoszony przez klienta: od 14,50 zł do 24.50 zł - (waga od 0,01 kg do 10 kg),

3) Paczkomaty InPost - tylko wielkość B:

a) przedpłata - Koszt przesyłki ponoszony przez klienta: 11,50 zł - (waga od 0,01 kg do 20 kg),

b) pobranie - Koszt przesyłki ponoszony przez klienta: 13,50 zł - (waga od 0,01 kg do 20 kg)

3. Wraz z Towarem Sprzedawca wydaje Klientowi wszystkie elementy jego wyposażenia oraz instrukcje obsługi, konserwacji i inne dokumenty wymagane przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

4. Sprzedawca wskazuje, że:

1)   z chwilą wydania Towaru Klientowi lub przewoźnikowi na Klienta przechodzą korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Przy sprzedaży na rzecz Konsumenta niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Konsumenta z chwilą wydania Towaru Konsumentowi. Za wydanie Towaru uważa się jego powierzenie przez Sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli Sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Konsumenta,

2)    przyjęcie przesyłki z Towarem przez Klienta bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia w przewozie, chyba że:

a)    szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki;

b)    zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika;

c)    ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika;

d)    szkodę niedającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.

 
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel